Witam wszystkich koneserów tego typu filmów - parodie komediowe. Podawajcie wszystkie filmy, które znacie, oto lista z którymi się zapoznałem.
1.1941 (1979)
2.2001. Odyseja komiczna (2000)
3.Airplane 1! (1980)
4.Airplane 2! (1983)
5.Autostopem przez Galaktykę (2005)
6.But Manitou (2001)
7.Chłopaczki Z...
W porownaniu z parodimi jakie dzisiaj sie robi(Stan Helsing,Poznaj moich spartan czy Totalny kataklizm) to film zasluguje na wysoka note.
Kiedyś ten film mnie nawet bawił, ale po latach obejrzałem znowu i muszę przyznać, że to naprawdę kiepska komedia. Wiele wymuszonych scen, zbyt krótki, element humorystyczny często niskich lotów, bardzo przeciętny film. Niektóre momenty zabawne, zwłaszcza ostatnie sceny nawiązujące do "Rodziny Addamsów" i sceny z...
znacie to uczucie jak ktoś na siłę stara się was rozbawić rzucając setki nieśmiesznych żartów?
no to taki jest ten film. chociaż trwa niewiele ponad godzinę, to nie dałem rady obejrzeć go do końca. po około 40 nieprzyjemnych minutach dałem sobie spokój. film zaserwował mi taką dawkę rozdrażnienia i zażenowania, że...
ze ścisłej czołówki. Czego tu nie było, dużo śmiesznych tekstów, gagów, nawiązań do znanych filmów, słowem: film w kategorii horror komediowy-parodia właściwie idealny, ale jednak trzeba lubić taki humor, nie każdemu się spodoba. Coś spokojnie na poziomie "Strasznego filmu". Mnie osobiście najbardziej przeszkadzała...
-"Psychoza" - cała fabuła
-"Milczenie owiec" - dr. Annimal Cannibal, imię i nazwisko głównego bohatera, wizyta w więzieniu
-"Nagi instynkt" - przesłuchiwana ?kobieta? z owłosionymi nogami
-"Wiklinowy kosz 2" - potworki w domu właściciela hotelu
-seria o Bondzie - scena gdy główny bohater ubierał się przed pracą...
W tamtych czasach gdybym obejrzał ten film ryczałbym ze śmiechu i ocenił znacznie wyżej. Ale widziałem inny "Fatalny instynkt " z Armandem Assante z którego niewiele pamiętam . Jednak Naga Broń i Lesli Nielsen są nie do przebicia bo i scenariusz ciekawszy, lepsze intrygi a same gagi ? Tutaj widziałbym czasami remis....
więcej...swietna rola Dom DeLuise'a jako Dr Animal Cannibal Pizza, oraz intrygujace dialogi jak np:
- "moge mowic wprost?
- a co, mowiles od tylu?"
...czyli napiecie siegajace zenitu i....zenit siegajacy napiecia... polecam ;)
są głupie filmy, ale ten mnie zadziwił, czasami nie wiedziałam się czy śmiać czy płakać,jestem na nie...
Przyjemna komedyjka, bez rewelacji choc miewala rozbrajajace momenty. Dobra obsada (szczegolnie w epizodach), humor w duzej mierze skupiajacy sie na pierdzeniu czy bekaniu (co mnie akurat nie bawi) niemniej jednak momenty byly (dobry poczatek z Jo Dee Fostarem, goscinny wystep Mela Brooksa czy tez swietny final ze...