1.Il Mercenario - 7/10
2.Il Grande silenzio - 7/10
3.Navajo Joe - 6/10
4.Vamos a matar, compañeros - 6/10
5.Django - 4/10
6.Minnesota Clay - 1/10
Zawodowiec - jeden z najpiękniejszych ,jakie widziałem, i najlepiej uokazujący Polaka zagraniczny film
Django - pomijając dwie kwestie arcydzieło
Wielki Cisza - baaaardzo słaba praca kamery.
Nie wiem czemu nie pokazuje moich ocen pod avatarem, ale masz wszystkie w moim profilu. Jeśli nie to
Zawodowiec 10/10
Django 9/10
Il grande silenzio 3/10
Companeros trudno ocenić, muzyka i akcja dobra ale nie to co Zawodowiec, na razie 3/10, może się zmieni
Navaho Joe - główną rolę gra cham, który obraził Polaków, więc nie obejrzę.
Burt Reynolds powiedzial, ze hymn Polski Mazurek Dabrowskiego wykonuje sie za pomoca odbytnicy. Ja też pierdzę na Reynoldsa.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek zwany Ciszą (1968) 7,71 24
2 Django (1966) 6,85 13
3 Mercenario, Il (1968) 6,40 5
1. Człowiek zwany Ciszą - 8/10
2. Django - 8/10
3. Companeros - 7/10
4. Zawodowiec - 7/10
5. I Crudeli - 6/10
1. Człowiek zwany Ciszą - 8/10
2. Django - 8/10
3. Companeros - 7/10
4. Navajo Joe - 7/10
5. Zawodowiec - 7/10
W planach: Gli Specialisti, I Crudeli
1. Il Grande Silenzio
2. Django
3. Vamos a matar, compañeros
4. Navajo Joe
5. Il Mercenario
1 - Danza Macabra - 8
2 - Django - 7
3 - Che c'entriamo noi con la rivoluzione? - 7
4 - Romulus i Remus - 7
5 - La banda J & S - Cronaca criminale del Far West - 7
6 - Vamos a matar companeros - 7
7 - Il mercenario - 7
8 - Syn Spartakusa - 7
9 - Gli specialisti - 7
10 - L'Uomo che ride - 7
11 - Lo smemorato di Collegno - 7
12 - Il Monaco di Monza - 7
13 - Chi si ferma e perduto - 7
14 - Czlowiek zwany Ciszą - 6
15 - Atomowy glina - 6
16 - Przyjaciel to prawdziwy skarb - 6
17 - Navajo Joe - 6
18 - Il Signor Robinson, mostruosa storia d'amore e d'avventure - 6
19 - Blef - 6
20 - Hazardowe szaleństwo - 6
21 - Il Conte Tacchia - 6
22 - Questo e Quello - 6
23 - La mazzetta - 6
24 - Toto, Peppino e... la dolce vita - 6
25 - Rimini Rimini - 6
26 - I Due Marescialli - 6
27 - Il bestione - 6
28 - Roba da ricchi - 6
29 - Di che segno sei? - 6
30 - A tu per tu - 6
31 - Mi faccio la barca - 6
32 - I Giorni del Commissario Ambrosio - 6
33 - Ecco noi per esempio - 6
34 - Minnesota Clay - 5
35 - Panowie senatorowie - 5